Kiedy myślę o sedanie o idealnych proporcjach, mam przed sobą BMW serii 5. Czy to E39, czy E60, F10 i G30. To po prostu świetnie zaprojektowane samochody o sportowym zacięciu.
A potem przyszło to–model G60. Nadal efektowny, ale…
Nie można mieć zastrzeżeń, co do tego, jak nowe BMW serii 5 jeździ. Nie ma też zbyt wielu miejsc, do których można by się przyczepić w środku. To tak samo dopracowana seria 5, jak poprzednie–a może i nawet bardziej. Ale coś tu jest nie tak z proporcjami!
W teście nie mówię jednak tylko o wyglądzie. Sprawdzam, jakie jest pierwsze w historii BMW serii 5, oznaczone jako i5. Z 340-konnym silnikiem i napędem na tył brzmi jak ciekawa alternatywa dla spalinowych limuzyn–zobaczcie sami!
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Być może jest to dobry samochód ale przy porsche taycan wypada tak sobie, zdecydowanie wolałbym zakupić do firmy samochód z salonu porsche centrum sopot bo to są bardziej reprezentacyjne samochody