Robin Rogalski i Tim Reiter zmieniający się w Audi Seyffarth Motorsport, zajęli 16 miejsce. Ósmy w kwalifikacjach, Rogalski spadł na 12 lokatę na początku wyścigu. Po kraksie Porsche Axela Sartingera wywieszono czerwoną flagę.
Restart za samochodem bezpieczeństwa nastąpił o godz. 16.33. Rogalski przebił się na 9 lokatę. Tim Reiter spadł na P18, a w końcówce odzyskał dwa miejsca.
Fred Martin-Dye jadący McLarenem Dörr Motorsport, zdominował pierwszą część wyścigu. Po zmianie Christer Jöns zatrzymał się na wyjeździe z pit lane. W trakcie 21 okrążenia McLaren ponownie zaparkował z powodu awarii sprzęgła i konieczna była intwerwencja Safety Cara. Rywalizację wznowiono na 27 kółku.
WYŚCIG 1 (35 okrążeń)
1. Gabriele Piana/Michael Schrey (I/D) BMW M4 GT4
2. Jan Marschalkowski/Théo Nouet (D/F) Mercedes-AMG GT4 +0,177
3. Dennis Fetzer/Nicolaj Möller Madsen (D/DK) Porsche 718 Cayman GT4 CS MR +1,535
4. Marc de Fulgencio/Robin Falkenbach (E/D) Mercedes-AMG GT4 +4,415
5. Michael von Zabiensky/Marcel Lenerz (D) BMW M4 GT4 +7,069
6. Phil Dörr/Andreas Wirth (D) Aston Martin Vantage GT4 +7,606
7. Moritz Wiskirchen/Phil Hill (D) Porsche 718 Cayman GT4 CS MR +7,748
8. Robert Haub/Gabriela Jílková (USA/CZ) Mercedes-AMG GT4 +8,548
9. Jan Philipp Springob/John Paul Southern (D/USA) Audi R8 LMS GT4 +9,296
10. Max Kronberg/Marvin Dienst (D) Porsche 718 Cayman GT4 CS MR +13,294
…
16. Tim Reiter/Robin Rogalski (D/PL) Audi R8 LMS GT4 +22,452
Fot. Seyffarth Motorsport
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS