A A+ A++

R E K L A M A

Alex Albon, P9
“Było dziś świetnie – naprawdę podobały mi się przejechane okrążenia. Samochód miał dobre tempo przez cały weekend, ale nadal zmagamy się z podsterownością w drugim sektorze, więc wprowadziliśmy kilka zmian w ciągu dnia, aby spróbować nad tym zapanować. Chodziło o to, aby wprowadzić opony w odpowiednie okno – szukaliśmy czystego powietrza, koncentrując się na temperaturze opon i nie martwiąc się zbytnio o ewolucję toru. Patrząc na jutro, graining może być problemem i zapewne będziemy musieli radzić sobie z tym przez cały wyścig. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć jutro czyste powietrze i zadbać o opony. W teorii ten tor najmniej karze ciężkie bolidy, więc pozwali nam to grać na nieco bardziej wyrównanych warunkach”.

“Myślę, że brak ulepszeń w bolidzie Logana oraz nieco alternatywne ustawienia sprawiły, że dostał się do Q2”.

Logan Sargeant, P17
“To była dla nas dobra sesja. Jeździłem dobrze od FP1 i byłem naprawdę zadowolony z moich okrążeń w kwalifikacjach – czułem, że wyciągnąłem wszystko z pakietu, który miałem dzisiaj. Oczywiście nie ukrywamy, że mamy pewne różnice między naszymi samochodami w ten weekend i mogę tylko mieć nadzieję, że spora część różnicy pochodzi z tego. Ciężko jest tu wyprzedzać, ale musimy skupić się na tym, aby nie popełniać błędów. Monako to jeden z najbardziej wyjątkowych torów do jazdy. Prowadzenie bolidu F1 i wyjeżdżanie z garażu na kwalifikacje jest tutaj wyjątkowe, a jazda na krawędzi jest tym, o czym każdy z nas marzy, więc jazda tutaj jest czystą przyjemnością”.

poprzedni
następny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa gra Valve jest już na Steam! W Deadlock zagramy już niebawem?
Następny artykułZnów kolizja na skrzyżowaniu przy Kauflandzie