Sony Pictures poinformowało, że “Bloodshot” trafi do sieci już 24 marca, czyli trzy dni przed planowaną polską premierą kinową. To odpowiedź na “wyjątkową i niezwykle rzadką sytuację” – tłumaczył szef Sony, Tom Rothman. Nie wyjawił przy tym, czy będzie to jedyna nowość jego wytwórni dystrybuowana w ten sposób. Dał jednak do zrozumienia, że Sony będzie cały czas mocno zaangażowane w pokazy kinowe. Ale w aktualnej sytuacji VOD wydaje się ostatnią deską ratunku dla nowych filmów, których nie można obejrzeć w żaden inny sposób.
Obejrzyj: “Ptaki nocy” – zwiastun
“Bloodshot” na VOD będzie dostępny za 19,99 dol. (ok. 80 zł), co jest już standardową ceną przyjętą przez inne wytwórnie. Przypomnijmy, że jako pierwsze swoje kinowe nowości do sieci wypuściło Universal Pictures (“Niewidzialny człowiek”, “Polowanie”), STX (“Dżentelmeni”) i Warner Bros. (“Ptaki nocy”).
“Bloodshot” to też jedna z flagowych postaci wydawnictwa komiksowego Valiant , które podobnie jak Marvel i DC ma swoje uniwersum współdzielone przez obdarzonych nadludzkimi zdolnościami superbohaterów. W Polsce nakładem oficyny KBOOM ukazała się 4-tomowa seria “Bloodshot” napisana przez Jeffa Lemire’a.
Filmowy “Bloodshot” zarobił w weekend otwarcia zaledwie 9,2 mln dol. (był pokazywany w USA w 2,8 tys. kin). Dla porównania, poprzedni komiksowy film Sony – “Venom” z 2018 r., trafił do 4,2 tys. kin i zarobił ponad 80 mln dol. Oczywiście postać Venoma, przeciwnika Spider-Mana jest o wiele bardziej znana niż Bloodshot. I pod koniec 2018 r. ludzie nie bali się wyjść do kina z powodu pandemii wirusa.
Warto jednak zauważyć, że oceny krytyków “Venoma” i “Bloodshota” są na niemalże tak samym niskim poziomie (odpowiednio 29 proc. i 31 proc. na RottenTomatoes). A zwykli widzowie wystawili im średnią ocen 78-80 proc.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS