Bloober Team zaktualizował plan strategiczny na lata 2020-22. Spółka chce odejść od gier realizowanych w stosunkowo krótkim czasie, w średniej półce cenowej i wydawać jedną większą produkcję na 1,5-2 lata – podał Bloober Team w komunikacie.
“Będziemy produkować dwa produkty jednocześnie. Nie zapominamy jednak o mniejszych produkcjach (bazujących na naszych IP), które realizowane są w większości przez naszych outsourcowych partnerów. W tym roku spółka wyda Medium (working-title) jako tytuł next-gen, ale również projekt bazujący na IP Observera” – napisano.
“Zamierzamy realizować większe produkcje określane mianem +AAA+ (w gatunku horror). Ceny naszych +dużych gier+ będą wyższe niż te, które publikowaliśmy dotychczas. To produkty, nad którymi spędzamy więcej czasu zarówno w preprodukcji, jak i produkcji” – dodano.
Spółka podała, że rozmawia z domami maklerskimi w celu wyboru partnera do potencjalnego skupu akcji, a – po zakończeniu przeglądu opcji strategicznych – rozważa głównie drogę fuzji i przejęć lub partnera branżowego.
Bloober Team poinformował także, że nie wyklucza przeniesienia notowań na główny parkiet GPW oraz nie rozważa obecnie pozyskiwania środków z emisji akcji.
Spółka zakończyła przegląd opcji strategicznych w lipcu 2019 r. Podawano wówczas, że spółka chce koncentrować się na tworzeniu gier z gatunku horroru psychologicznego i nie planuje w średnim terminie nowej emisji akcji.
Bloober Team to producent gier, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r. (PAP Biznes)
doa/ asa/
Źródło: PAP Biznes
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS