A A+ A++

W ostatnich dniach zmieniły się regulamin i funkcjonalność aplikacji 19 115 Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa w zakresie zgłoszeń dotyczących nieprzepisowo zaparkowanych pojazdów.

Fot. Straż Miejska

Już na wstępie, aplikacja zweryfikuje czy zgłaszający chce występować jako świadek w postępowaniu, czy woli dokonać zgłoszenia anonimowo. W pierwszym przypadku aplikacja poprosi zgłaszającego o uzupełnienie danych, niezbędnych do prowadzenia sprawy, w drugim – umożliwi anonimowe zgłoszenie telefoniczne bezpośrednio na numer Straży Miejskiej – 986. Równocześnie zwiększona została obsada operatorska numeru 986, co pozwoli na zachowanie wysokich standardów obsługi w przypadku wzrostu liczby zgłoszeń.

Do tej pory wynikająca z obowiązującego prawa, konieczność uzupełniania niekompletnych zgłoszeń generowała niepotrzebną pracę zarówno po stronie straży miejskiej, jak i zgłaszającego, ograniczając efektywność działań wobec nieprzepisowo parkujących kierowców.

Dzięki wprowadzonym zmianom usprawniony zostaje proces przyjmowania i obsługi zgłoszeń. W 2022 r. do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 wpłynęło 108 673 zgłoszenia (dot. źle zaparkowanych samochodów), z tego tylko 23 197 stanowiły zgłoszenia kompletne, zawierające wszystkie niezbędne dane umożliwiające procedowanie spraw wszczętych na podstawie otrzymanych zgłoszeń. Oznacza to, że 85 476 zgłoszeń, czyli 79% wymagało wszczęcia dodatkowych czynności, które po wprowadzonej zmianie w znacznym stopniu zostaną ograniczone.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUrząd Miasta wydał komunikat w sprawie zmian w planie miejscowym Polana Szaflarska. “Zmiana planu dotyczy części graficznej i tekstowej”
Następny artykułZmarła Anna Polak. Dyrektor szkoły w Leśnej