A A+ A++

Black Myth: Wukong przebojem, jak mało która świeża produkcja, podbiła sektor gier wideo. Najnowsze dzieło od studia Game Science nie tylko zawładnęło Steamem w końcówce ubiegłego miesiąca, ale również uplasowało się na najwyższych miejscach rankingów pod względem przychodów gier wideo.

Black Myth: Wukong sprzedaje się jak świeże bułeczki

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że Black Myth: Wukong przebił magiczną barierę, osiągając zawrotną sprzedaż 20 mln sprzedanych kopii na platformie Steam. To wynik, którym pochwalić może się jedynie garstka producentów. Tytuł inspirowany chińskim folklorem miał zarobić już ponad 960 milionów dolarów.

Kapitalne wyniki sprzedażowe potwierdzają poniekąd dane przedstawione przez Newzoo, podmiot specjalizujący się w zbieraniu i analizie danych silnie skorelowanych z branżą gier wideo. Z raportu wynika, że Black Myth: Wukong znalazło się na szczycie rankingu najbardziej dochodowych gier sierpnia 2024 r. na konsolach i PC wg. rynków: USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoch i Hiszpanii.

W zestawieniu tuż za Wukong uplasowały się takie dzieła jak: Fortnite, EA Sports Madden NFL 25, VALORANT, EA Sports College Football 25, EA Sports FC 25. Z kolei ostatnie trzy pozycje z pierwszej dziesiątki to: World of Warcraft, CoD: MW2/3/Warzone oraz Star Wars Outlaws.

Jeśli zaś chodzi o podsumowanie sierpnia i największy poziom liczby aktywnych użytkowników, to na najwyższej lokacie znalazł się Fortnite, a tuż za nim CoD: MW2/3/Wa … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułКатар заявив про угоду між Україною та РФ – ЗМІ
Następny artykułJubileuszowy koncert Golec uOrkiestra