A A+ A++

– Za część notowanych dziś wzrostów odpowiada pojawienie się nowych sklepów na platformie jak i obserwowana przez nas coraz większa skłonność sprzedawców do prowadzenia działań reklamowych: w październiku aż połowa z nich deklarowała, że ma już zaplanowane akcje promocyjne na ostatni tydzień listopada. Jednak przede wszystkim widzimy, jak samo zjawisko Black Friday w sieci z roku na rok się nasila. W tym roku towarzyszyła mu odrobina niepewności. Z jednej strony mamy czas pandemii i zamknięte galerie handlowe, co naturalnie przekierowuje klientów do sieci – w październiku wartość transakcji na naszej platformie zwiększyła się o blisko 80 proc. w stosunku co do roku ubiegłego. Z drugiej strony święta zapowiadają się w tym roku bardziej kameralne, a spora część zakupów w Black Friday stanowiły zawsze prezenty. Tegoroczny wynik pokazuje jednak, że optymizm nie opuszcza konsumentów – ocenia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.

Z oprogramowania Shoper korzysta obecnie ponad 15 tys. sprzedających w sieci, co czyli niemal 20 proc. właścicieli sklepów internetowych w Polsce.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMinister rolnictwa: wirus ptasiej grypy niegroźny dla ludzi
Następny artykułRymanowski zaprosił do poważnego programu o koronawirusie… Edytę Górniak. “Polsat oszalał”