A A+ A++

Według portalu Wirtualne Media, agencja RL Media, której 50% udziałów należy do napastnika FC Barcelony, w ubiegłym roku zanotowała rekordowe zyski. W porównaniu z poprzednim okresem, agencja zarobiła netto ponad 240 tysięcy złotych więcej (w sumie 490 tysięcy złotych). Ogromny wzrost zanotowały także przychody, które podskoczyły z 22 do 99 milionów złotych.

Zobacz wideo
Zbigniew Boniek: Francuzi wiedzą, że popełnili faux pas wobec Lewandowskiego

Czym jest agencja RL Media?

RL media to agencja marketingowa, stworzona w 2017 roku i prowadząca kampanie różnych firm z całej Polski. Na początku działalności zajmowała się głównie prowadzeniem działań marketingowych Robertai Anny Lewandowskiej, lecz z czasem poszerzyła swoje wpływy. W ostatnim czasie spod ręki RL Media wypłynęły m.in. kampanie żywności dietetycznej żony napastnika FC Barcelony, a także różnego rodzaju projekty marki Dawtona, produkująca m.in. gotowe sosy do obiadów.

“I co teraz, śmieciu je****?”. Sędzia zaatakowany na cmentarzu. To już plaga

Biznesy Roberta Lewandowskiego

Poza agencją RL Media, kapitan reprezentacji Polski posiada wiele różnego rodzaju biznesów. W jego portfolio znajdziemy m.in. studio Movie Games, produkujące i wydające gry komputerowe, aplikację LESS_, będącą konkurencją dla doskonale znanego Vinted, kawę i napoje izotoniczne sygnowane nazwiskiem piłkarza, restaurację w centrum Warszawy, czy też firmę deweloperską RL Managment.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo to jest i kiedy będzie Cyber Monday 2022?
Następny artykułPółnocnokoreański pocisk przekroczył granicę morską. Było to nieudane wystrzelenie rakiety ICBM?