Biznes dał na sport ponad miliard zł
30.12.2019r. 06:38
Według Lotosu wsparcie koncernu dla Polskiego Związku Piłki Nożnej i Polskiego Związku Narciarskiego przekłada się na wzrost rozpoznawalności, świadomości i kojarzenia marki koncernu – czytamy w “Rzeczpospolitej”. – Nasz budżet sponsoringowy staramy się utrzymać rokrocznie na podobnym poziomie. Jest to na pewno istotna pozycja w wydatkach marketingowych jako takich – twierdzi cytowany przez gazetę Adam Kasprzyk, rzecznik Lotosu.
Wartość ekspozycji marki PGNiG w mediach, w ramach całego projektu sponsoringu piłki ręcznej, sięga kilkudziesięciu milionów złotych rocznie i jest kilkakrotnie wyższa niż środki przekazywane w ramach współpracy – informuje biuro prasowe koncernu na łamach dziennika.
PGE wspiera działalność Stadionu Narodowego w Warszawie, siatkarzy z Bełchatowa oraz szczypiornistów z Kielc. Sponsoringiem tytularnym obejmuje również PGE Ekstraligę. Z kolei Enea trzeci sezon jest sponsorem reprezentacji Polski w wioślarstwie – wylicza “Rzeczpospolita”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS