Od jakiegoś czasu bilety ZTM dostępne są w kolejnej aplikacji mobilnej – „zBiletem”. To już piąta zewnętrzna aplikacja mobilna, w której pasażerowie mogą zakupić bilety na komunikację miejską ZTM, obok aplikacji takich jak: SkyCash, mPay, moBiLET oraz jakdojade.
Do dyspozycji pasażerów jest również autorska aplikacja „Mobilny ŚKUP”, w której oprócz zakupu biletów można również m.in. sprawdzić rozkłady jazdy, komunikaty dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej czy wysłać zgłoszenie dotyczące np. pojazdu czy kasownika.
Pasażerowie chętnie kupują bilety przez aplikacje zewnętrzne – w 2021 r. prawie ¼ biletów jednorazowych była sprzedawana przez komórki. Nie ma co się dziwić, zakup elektronicznych biletów to przede wszystkim ich niższa cena. Elektroniczne jednorazowe bilety są tańsze o ok. 10-13% niż papierowe. Do zakupu biletów elektronicznych zachęca nie tylko ich niższa cena (w przypadku biletów jednorazowych). Taka forma jest również wygodniejsza, ekologiczniejsza, szybsza i bardziej dostępna. Warto podkreślić, że bilety online można również zakupić przez Portal Klienta.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS