Bielenda Kosmetyki Naturalne, wspierana przez inwestora Innova Capital, przejmie pełen pakiet udziałów w spółce Kanani Europe, która jest producentem polskich kosmetyków pod marką Miya Cosmetics – poinformowała Bielenda w komunikacie prasowym. W ramach transakcji, TDJ – dotychczasowy właściciel firmy – dołączy do akcjonariatu Grupy Bielenda.
Transakcja zostanie sfinalizowana po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Miya Cosmetics od 2016 r. rozwija swoją działalność na polskim rynku kosmetycznym. Marka oferuje produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz kosmetyki kolorowe do makijażu.
Jak podano w komunikacie, poszerzenie portfolio Grupy Bielenda o asortyment Miya Cosmetics wzmocni pozycję firmy w Polsce w kilku kategoriach i zwiększy jej konkurencyjność. Bielenda widzi duży potencjał dla cross-sellingu artykułów Miya w wybranych kanałach dystrybucji. W ramach akwizycji planowane jest również pełne wykorzystanie efektów synergii.
“Naszym wspólnym celem i ambicją jest umocnienie pozycji na rynku wewnętrznym oraz odważne konkurowanie na rynkach globalnych. Aby sprostać wyzwaniom, które się z tym wiążą, musimy stawiać na nieustanny wzrost i budowanie przewagi, którą zapewnia innowacyjność oraz różnorodność produktów, nowoczesne zaplecza laboratoryjne czy zdolności produkcyjne i logistyczne. Wszystko to jest możliwe, właśnie dzięki takim inwestycjom, jak akwizycja Miya Cosmetics” – powiedział, cytowany w komunikacie, Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Założyłeś własną firmę? Kolejnym krokiem w jest wybór sposobu rozliczania się ze skarbówką z tytułu osiąganych dochodów. Odpowiednia formy opodatkowania, dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy, niesie ze sobą korzyści finansowe. Warto o nich wiedzieć!
Pobierz e-booka zostawiając zgody, albo zapłać 20 zł
Masz pytanie? Napisz na [email protected]
Od 2021 r. właścicielem Kanani Europe jest rodzinna firma inwestycyjna TDJ.
“Portfolio produktów Miya zwiększyło się dwukrotnie w porównaniu do 2021 r., a przychody spółki w ciągu 2 lat wzrosły o 70 proc. i mają potencjał do dalszego wzrostu. Częścią struktury transakcji jest reinwestycja TDJ w Grupę Bielenda – cieszymy się bardzo na dalszą współpracę z tak doświadczonymi partnerami jak Bielenda oraz Innova Capital” – powiedział Jacek Leonkiewicz, prezes TDJ.
Do Grupy Bielenda należą obecnie marki: Bielenda, Bielenda Professional, BodyBoom, FaceBoom i BabyBoom oraz Bielenda Professional Supremelab, Soraya i Dermika, a także SheHand, SheFoot i ManFoot SheCare i SkinArté, Tołpa i ON. Produkty dostępne są w drogeriach i sieciach handlowych, a także w kanale e-commerce. (PAP Biznes)
pel/ osz/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS