A A+ A++

Biedronka ponownie “majstruje” przy komunikacji z klientami. Część osób robiących zakupy w popularnej sieci dyskontów otrzymuje spersonalizowane SMS-y, gdzie pojawia się adres konkretnego sklepu oraz imię jego kierownika lub kierowniczki. O co w tym chodzi?

Biedronka wykorzystuje do komunikacji z klientami SMS-y nie od dziś. Jakiś czas temu było głośno w sprawia wiadomości, gdzie popularny dyskont nawiązywał w treści do oferty konkurencji w postaci Lidla. Teraz wysyłane są nowe SMS-y, gdzie pojawiają się spersonalizowane informacje.

Biedronka wysyła SMS-y z lokalizacją sklepu

Klienci sieci Biedronka otrzymują nowe wiadomości, o czym raportują Wiadomości Handlowe. Przykładową treść widać poniżej.

Widzimy dwie kluczowe informacje. Pierwszą jest imię kierownika/kierowniczki sklepu. Drugą konkretna lokalizacja danego dyskontu. Skąd Biedronka wie, gdzie robimy zakupy? To bardzo proste.

Korzystają z aplikacji czy kart Moja Biedronka akceptujemy regulamin, który nie tylko umożliwia sieci komunikację z wykorzystaniem SMS-ów. Dyskont doskonale wie, gdzie robimy zakupy i odbijamy własną kartę najczęściej. Stąd też jest w stanie do każdego klienta wysłać informację z adresem konkretnego sklepu.

Biedronka stawia na spersonalizowaną komunikację

Biedronce oberwało się za SMS-y wysyłane kilka miesięcy temu, gdzie nawiązywano do oferty Lidla. Klientom bardzo się to nie spodobało i sprawie nawet przyglądał się UOKiK. Wygląda na to, że dyskont wyciągnął wnioski. Stąd też zmiana w komunikacji, która tym razem ma inny char … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIzrael „napluł” na grób Damiana Sobola
Następny artykułMurapol: Jest potencjał do dalszego wzrostu na rynku nieruchomości