A A+ A++

– Kochani w Legionowie na Reymonta jest sklep Biedronka. To jak tam ludzi składających reklamację traktują, to ludzkie pojęcie przechodzi – napisał na portalu społecznościowym jeden z oburzonych klientów. Co konkretnie ma na myśli?

– Sprzedają śmierdzące mięso kurczaka! Teściowa poszła z reklamacją i została potraktowana jak złodziejka, kierowniczka wezwała ochronę! Na starszą panią, która pokazała, czym ludzi karmi Biedronka. Uważajcie, żeby i was nie chciano otruć! Ja ze swojej strony specjalnie będę tam chodził i każde niedociągnięcie będę zgłaszał do sanepidu. Niech wiedzą, że Polak nie jest tępy i swoje prawa zna – dodał oburzony klient.

Jedni atakują, inni bronią

Co ciekawe kilka osób z komentujących przyznało, że czasami zdarzało się im kupić coś nieświeżego w tym markecie, dlatego omijają dyskont szerokim łukiem.

Inni zaś usprawiedliwiają market, uważając, że jeśli ktoś kupuje produkt spożywczy z datą ważności “na styku”, to robi to na własną odpowiedzialność.

– Ostatnio byłam świadkiem, jak pani przyszła z reklamacją. Mięso z Biedronki trzymała pięć dni w lodówce i była zdziwiona, że zaczęło śmierdzieć – komentuje inna klientka.

Biedronka wyjaśnia

– Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia sprawdziliśmy przebieg zdarzeń. 24 maja br. do sklepu przy ul. Reymonta 15A w Legionowie zgłosiła się klientka, która chciała zareklamować ćwiartkę kurczaka zakupioną 19 maja br. w tym samym sklepie. Zakupiony towar był pełnowartościowy. Sieć Biedronka nie odpowiada za ewentualne nieodpowiedne przechowywanie produktu, gdyż od momentu zakupu do czasu reklamacji minęło pięć dni – wyjaśnia Grzegorz Soszyński, starszy menedżer sprzedaży w sieci, odpowiedzialny m.in. za sklep przy ul. Reymonta 15A.

Dodaje, że sytuacja była nieprzyjemna. – W związku z zachowaniem klientki ochrona sklepu została poproszona o obecność w trakcie tej rozmowy. Kierownik sklepu poinformowała klientkę o odmowie przyjęcia reklamacji oraz poinstruowała o możliwości odwołania się od tej decyzji do Biura Obsługi Klienta sieci Biedronka i Rzecznika Praw Klienta sieci Biedronka, wskazując na specjalnej tablicy informacyjnej sposób, w jaki można tego dokonać.

(db)

.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak prawidłowo przycinać ćwierćwiałki?
Następny artykułTurcja ma plan na eksport ukraińskiego zboża. Toczą się negocjacje z Rosją