To pierwsza taka akcja sieci Biedronka, którą codzienne odwiedzają 4 mln Polaków. Firma przeznaczyła przynajmniej 1,5 mln zł na pomoc chronionym gatunkom w Polsce. W czwartek przedstawiciele Biedronki podpisali umowę z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra”, które jest głównym partnerem programu.
– Polskie organizacje przyrodnicze od 30 lat wykonują świetną prace. Zebrały doświadczenie, kadry ekspertów, mają mnóstwo wolontariuszy. Czynnikiem ograniczającym jest brak środków, dlatego wsparcie biznesu i 1 proc. z podatków są tak ważne – mówił w czwartek dr Andrzej Kepel, prezes PTOP „Salamandra”.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS