A A+ A++

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2020 roku marka Glovo? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2021 roku? Pozostałe podsumowania roku 2020 przeczytasz tu >
O roku 2020 dla marki Glovo opowiada Maria Raszdorf, marketing manager Glovo Polska.
Największy sukces dla marki Glovo w 2020 roku 
Bez wątpienia rok 2020 w związku z sytuacją na świecie był nie tylko wyzwaniem dla nas, ale i dużą szansą na dynamiczny rozwój firmy. Chcemy, by Glovo było codziennym towarzyszem każdego z naszych użytkowników a ostatnie miesiące bez wątpienia zbliżyły nas do tego celu. Coraz więcej osób zwróciło się w kierunku dostaw jedzenia i zakupów do domu. Dlatego cieszymy się z partnerstw, które udało nam się nawiązać, mówimy tutaj o dużych sieciach sklepów spożywczych i stacjach benzynowych Bp czy kawiarniach…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRuszyło szczepienie przeciwko COVID-19 w bocheńskim szpitalu
Następny artykułJedenaście meczów w 22 dni. Grbic o terminarzu Zaksy: To wariactwo