A A+ A++

Chodzi o mieszkańców z terenów oddalonych nieco od Rzeszowa, czyli np. z okolic Dynowa oraz Sokołowa Młp. To właśnie dla nich skierowana jest oferta, ułatwiająca komunikację z urzędem, która z dużym powodzeniem i zainteresowaniem została już przyjęta przez np. mieszkańców okolic stolicy Podkarpacia.

– Od 13 lipca br. wprowadziliśmy system internetowej rezerwacji wizyt w naszym wydziale, który doskonale się sprawdził. Nie ma już kolejek, petenci nie tracą niepotrzebnie czasu, znacznie zmniejszyło się zagrożenie związana z pandemią, a interesanci są teraz obsługiwani szybciej i sprawniej. Dlatego, tego rodzaju system Starostwo Powiatowe postanowiło od połowy września wdrożyć także w Dynowie i Sokołowie Młp. – mówi Janusz Haluk, dyrektor Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.
 
Są obsługiwani sprawnie i profesjonalnie

Wprowadzony wcześniej system biletowania był wprawdzie przydatny, ale okazało się jednak, że to nie rozwiązało wszystkich problemów.

– Jedni i tak musieli czekać w kolejce, co w dobie obostrzeń związanych z pandemią było  rozwiązaniem niewystarczającym. Inni odchodzili „z kwitkiem”, bo akurat skończył się limit przyjęć w danym dniu. A takie limity są konieczne, bo wystarczy dodać, że tylko w miesiącu czerwcu br. liczba spraw, którymi zajmowaliśmy się, wyniosła ok. 4 tysiące. Czyli, dziennie obsługiwaliśmy ponad 200 osób – mówi J.Haluk.

Po wprowadzeniu internetowej rezerwacji sytuacja zmieniła się diametralnie, ponieważ petent jest odtąd umawiany na konkretny dzień i godzinę.

Rezerwacji  wizyty w  Zamiejscowym Referacie Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu w Dynowie można dokonywać internetowo od 21 września br., wchodząc na stronę: http://kolejka.powiat.rzeszow.pl. Zamiejscowy Referat w Sokołowie Młp. internetowych rezerwacji dokonywać  zacznie początkiem października br.

Z takiego udogodnienia dla mieszkańców zadowolony jest także Józef Jodłowski, Starosta Rzeszowski. – Każde skuteczne rozwiązanie usprawniające działania służb powiatowych jest dla nas wyjątkowo ważne, ponieważ zależy nam, aby mieszkańcy Powiatu Rzeszowskiego obsługiwani byli tak, jak na to zasługują, czyli: sprawnie i profesjonalnie. Cieszy mnie zatem, że oferta naszego powiatu staje się coraz bardziej pożyteczna i przydatna dla naszych mieszkańców – mówi.

 
Zdjęcia:
 

  1. J. Haluk, dyrektor Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Rzeszowie: Nie ma już kolejek, petenci nie tracą niepotrzebnie czasu, znacznie zmniejszyło się zagrożenie związana z pandemią, a interesanci są teraz obsługiwani szybciej i sprawniej.
     
  2. Józef Jodłowski, Starosta Rzeszowski: – Każde skuteczne rozwiązanie usprawniające działania służb powiatowych jest dla nas wyjątkowo ważne, ponieważ zależy nam, aby mieszkańcy Powiatu Rzeszowskiego obsługiwani byli tak, jak na to zasługują, czyli: sprawnie i profesjonalnie.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułApple – 9 premier i nowości sygnowanych hasłem „Time Flies”
Następny artykułSprawdź, co czeka Cię na 4. edycji konferencji Masters&Robots!