A A+ A++

Beyond Good & Evil 2 żyje i ma się dobrze – przynajmniej według Toma Hendersona. Dziennikarz zapewnia, że rozpoczęły się testy gry. Zachęca również do zadawaniu mu pytań.

Niespełna trzy tygodnie temu pisaliśmy, że według popularnego branżowego informatora Toma Hendersona w lipcu 2022 roku mają zostać przeprowadzone zewnętrzne testy Beyond Good & Evil 2. Dziś ów dziennikarz napisał na Twitterze, że wybrane osoby mają już dostęp do gry Ubisoftu i poprosił czytelników o zadawanie pytań.

Beyond Good & Evil 2 żyje, testy w toku - ilustracja #1

Źródło: Twitter / Tom Henderson.

Pierwsze z nich już się pojawiły:

  • czy jest to dobra, czy zła produkcja? (w nawiązaniu do jej tytułu)
  • kiedy BG&E2 się ukaże?
  • czy warto było czekać tyle lat? (pierwsze plotki na temat dwójki pojawiły się w 2005 roku, a od oficjalnej zapowiedzi gry minęło zaś pięć lat)
  • jakie są pierwsze wrażenia Hendersona?
  • czy w grze jest NFT?
  • jak wygląda gameplay? (etc.)

Można się spodziewać, że Tom Henderson pochyli się nad tymi pytaniami i na dniach napisze obszerny artykuł, w którym spróbuje na nie odpowiedzieć. Z całą pewnością nie jest on jedyną osobą z zewnątrz, która testuje Beyond Good & Evil 2 – bądź ma kontakt z kimś, kto to robi – więc informacje powinny spłynąć do nas także z wielu innych źródeł.

Jednak prezentacji gry raczej nie ma co wyglądać szybciej niż 10 września 2022 roku, na kiedy to zaplanowano pokaz Ubisoft Forward. Francuska firma potwierdziła, że podczas eventu poznamy również przyszłość serii Assassin’s Creed. Potencjalnie można się spodziewać też informacji odnośnie do takich serii, jak Far Cry, Tom Clancy’s Ghost Recon, Tom Clancy’s Rainbow Six oraz Tom Clancy’s The Division.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“W Polsce brakuje ponad 150 tys. kierowców”. Dramatyczna sytuacja na rynku transportowym
Następny artykułNorthvolt i Cuberg z powodzeniem przetestowali baterię o gęstości 380 Wh/kg. Jak wypada żywotność?