A A+ A++

Laureaci 3. edycji Best Brands Poland

Best Brands to marki, które odnoszą nie tylko sukces komercyjny, ale wzbudzają również określone emocje, zapadają w pamięć konsumentów i kojarzą się z innowacyjnymi rozwiązaniami oraz pozytywnymi doświadczeniami. Jest to pierwszy w pełni niezależny międzynarodowy ranking wyłaniający najsilniejsze marki, wyłącznie na podstawie dwóch wskaźników – faktycznych danych rynkowych (Share of Wallet) oraz więzi i relacji marki z konsumentem (Share of Soul). Mówimy więc o twardych danych, pokazujących jak marka funkcjonuje na wielu obszarach oraz o preferencjach konsumentów i ich doświadczeniach z marką, a nie o subiektywnych opiniach jury.

Tegorocznym badaniem Best Brands Poland objętym zostało aż 40 kategorii produktowych, w którym przebadanych zostało około 400 marek, a swój głos oddało 8 tys. respondentów. Na podstawie otrzymanych wyników stworzony został ranking w 6. kategoriach tegorocznej edycji Best Brands Poland. Wśród kategorii znalazły się cztery dobrze znane z poprzedniej edycji: Best Overall Brand (główna nagroda, która jednocześnie jest stałym element wszystkich edycji we wszystkich krajach, w których realizowany jest ranking Best Brands), Best Polish Brand, Best Sustainability Brand oraz Best Life Changing Technology Brand, a także dwie nowe: Best Momentum Brand i Beauty & Self-Care Brand. Wybrane kategorie stanowią odzwierciedlenie trendów, które panują na rynku oraz stanowią realne zainteresowanie konsumentów w Polsce.


Laureaci BestBrands 2024


Fot.: Materiały prasowe

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMiejskie miodobranie
Następny artykułBachanaliowe to i owo: Jakie były tegoroczne Dni Kultury Studenckiej? [WIDEO]