A A+ A++

BespokeChat to zespół sprzedawców obsługujący czat internetowy na stronach www swoich klientów – głównie firm dealerskich i deweloperskich. Obecnie firma, na swoich stronach podaje działania, które w czasie epidemii koronawirusa pozwalają jak najlepiej wykorzystać czat internetowy.

– Szczególnie teraz, w okresie globalnej pandemii koronawirusa, klienci ograniczają swoje zakupy polegające na wyjściu z domu do minimum. Odpowiedzią na to jest obsługa w internecie, również w sprawach, w których do tej pory trudno to było sobie wyobrazić jak na przykład kupno nowego samochodu. Kiedy ruch w salonach dealerskich naszych klientów spadł prawie do zera nasza Recepcja Online przez czat notuje niezmiennie wysokie zainteresowanie rozmową przez czat – mówi Paweł Antkowiak, założyciel i prezes firmy .BespokeChat.

Firma udostępniła bezpłatne szkolenie online (w języku angielskim), które ma na celu pokazać na praktycznych przykładach jak zapewnić obsługę czat na najwyższym poziomie.

Praca zdalna w 100 procentach

Od początku swojej działalności, w całości funkcjonują zdalnie, bez biura. Pracownicy BespokeChat pracują z dowolnego miejsca, najczęściej z domu.

– Pozwala nam to oferować obsługę czata 7 dni w tygodniu 8:00-23:00 jako standard dla naszych klientów. Jest to ogromną zaletą, bo tym samym “przedłużamy” godziny pracy danej firmy, która wcześniej najczęściej dostępna była pod mailem lub telefonem tylko w godzinach pracy swojego biura, rzadko w weekendy – mówi Mateusz Pośpieszny, dyrektor operacyjny i współwłaściciel.

BespokeChat pomaga i doradza – 5 lat na rynku

Paweł Antkowiak podkreśla, że model działania jest prosty: – Użytkownicy wchodząc na stronę internetową np. salonu samochodowego, widzą okno czatu, przy pomocy którego zapraszamy ich do rozmowy i odpowiadamy na pytania. Analogicznie jak aparat telefoniczny bez osoby, która podniesie słuchawkę jest bezużyteczny, tak okno LiveChat bez dostępnego konsultanta po drugiej stronie nie spełni swojej roli. W przeciwieństwie do komunikacji e-mail na czacie konieczna jest natychmiastowa odpowiedź – zaznacza Paweł Antkowiak.

Firma powstała jesienią 2015 roku na podstawie obserwacji rynku podobnych usług za granicą. Paweł Antkowiak, wcześniej dyrektor operacyjny we wrocławskiej firmie produkującej kursu językowe online, postanowił dostosować usługę do polskich potrzeb. Uruchomił LiveChat, który pomagał w sprzedaży kursów online. Następnymi klientami były wrocławskie firmy: sklep internetowy, deweloper i salon samochodowy. Obecnie zatrudniają ponad 20 osób i pracują dla blisko 40 przedsiębiorstw.

#WROinspiruje – wrocławskie firmy dzielą się wiedzą

#WROinspiruje – w ramach tej akcji wrocławskie firmy dzielą się swoją wiedzą online. Chętnych nie brakuje. Oferują m.in. bezpłatne e-konsultacje, wsparcie, pomoc i naukę tańca.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDezynfekcja przestrzeni miejskiej
Następny artykułOkrążenie toru z Marquezem na Hondzie Fireblade SP i kamerą 360 stopni [VIDEO]