Unikalność zawsze ma znaczenie, ale w benefitach może być szczególnie dobrym magnesem na talenty. Standardem stały się dziś takie świadczenia, jak opieka medyczna, dofinansowanie do studiów, plany ubezpieczeniowe czy karty sportowe. Tylko niektórym z tych tradycyjnych benefitów udało się wejść na wyższy poziom. Dbałość o zdrowie pracowników poszerzyła się np. o działania edukacyjne, jak warsztaty z zakresu zdrowego odżywiania, profilaktyki chorób czy higieny snu. Pandemia też wzbogaciła zestaw świadczeń. Zmotywowała firmy do aktywności na rzecz zdrowia psychicznego pracowników. Zmusiła je też do wprowadzenia pracy zdalnej i hybrydowej. Uświadomiła, że czas wolny ma dla ludzi ogromne znaczenie, a także że potrzebują oni bezpieczeństwa finansowego. Stąd pracodawcy zaczęli dostarczać pracownikom usługi, jak np. profesjonalne doradztwo finansowe.
Dziś, wraz ze zmianami ekonomicznymi i społecznymi, zwłaszcza współistnieniem wielu pokoleń na jednym rynku pracy, presja na poszerzenie tego wachlarza o coraz ciekawsze i bardziej różnorodne benefity wciąż rośnie.
Pracodawcy starają się odpowiadać na zapotrzebowanie. Ponad połowa Polaków (52 proc.) ma psa lub kota. Z pewnością dla wielu atrakcyjnym świadczeniem byłaby więc kompleksowa opieka weterynaryjna dla pupila. Iwona Perużyńska-Zych, dyrektorka personalna Rossmanna, dzieli się na stronie Pethelp (dostawca takich usług) swoimi doświadczeniami z wdrożenia podobnego rozwiązania w firmie. Spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Z kolei w odpowiedzi na rekordową inflację niektórzy pracodawcy zaczęli dofinansowywać ludziom posiłki. Karty czy vou … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS