Władze Formuły 1 nie zamierzają zaniedbywać młodego pokolenia fanów. Po ogłoszeniu współpracy z firmą Lego, ogłosiły kolejną umowę, tym razem z równie znaną marką Hot Wheels.
Współpraca jeszcze w tym roku zaowocuje pojawieniem się pierwszego modelu bolidu sygnowanego logo F1. W przyszłym roku zadebiutuje z kolei cała seria Hot Wheelsów poświęconych bolidom Formuły 1.
Kolekcja, która zadebiutuje w 2025 roku, będzie obejmować samochody zespołów F1 oraz produkty zaprojektowane z myślą o młodszej, rosnącej publiczności F1, a także przedmioty, które spodobają się dorosłym kolekcjonerom.
Formuła 1 powita również markę Hot Wheels podczas weekendów Grand Prix, oferując atrakcje skierowane do fanów oraz możliwości zakupowe, które zgromadzą rodziny i uczczą współpracę podczas wybranych wyścigów w sezonie 2025 i kolejnych.
“Ta ekscytująca współpraca z firmą Mattel połączy adrenalinę wyścigów samochodowych z ekscytacją, jaką dają zabawkowe samochody, oferując jednocześnie możliwość zobaczenia detali, które składają się na samochód F1, w wszystko to w zasięgu ręki” mówiła Emily Prazer, dyrektor ds. handlowych F1. “To coś więcej niż tylko partnerstwo; to celebracja szybkości, kreatywności i innowacji, która da fanom nowy sposób na zaangażowanie się w ten sport.”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS