A A+ A++

Facebook

Twitter

Google+

Email

Print

Kto próbował się dodzwonić w ostatnich miesiącach do sanepidu ten wie, że graniczy to z cudem. Na szczęście z pomocą przyszli ubezpieczyciele. 18 firm zaoferowało, że wspólnie sfinansują dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Firmy sfinansują pół roku pracy 100 dodatkowych konsultantów. Linia, która powstanie dzięki ubezpieczycielom, będzie dedykowana przede wszystkim osobom, które mają koronawirusa. Tam będą mogli zasięgnąć porady i otrzymać wskazówki, jak zachować się w tej sytuacji.

Szczegóły ani dokładne daty nie są jeszcze znane. Na razie wiadomo tylko, że call center ma by czynne każdego dnia, całodobowo.

Facebook

Twitter

Google+

Email

Print

Poprzedni artykuł11 listopada: Złożyli kwiaty w miejscach pamięci
Następny artykułRadni Dzielnicy Kosztowy złożyli kwiaty i hołd w imieniu mieszkańców
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułByły wiceprezydent Mielca dyrektorem Parku Naukowo Technologicznego „Aeropolis” w Jasionce
Następny artykułPrawdziwa niepodległość to odpowiedzialność