“Obsługa punktu szczepień będzie weryfikować godzinę, na którą wpisana jest osoba zgłaszająca się na szczepienie i będzie ona kierowana do punktu rejestracji dokładnie o tej godzinie. Osoby, które pojawią się w punkcie szczepień przed wyznaczoną godziną będą proszone o pojawienie się o godzinie wskazanej w potwierdzeniu szczepienia” – podaje Szpital Narodowy.
W swoim komunikacie tłumaczy też, dlaczego zostaną wprowadzone zmiany. “Mimo zapewnienia obsługi na wszystkich stanowiskach w rejestracji oraz na dalszych etapach w punkcie szczepień, pojawiające się zbyt wcześnie osoby powodowały tworzenie się kolejek i niepotrzebny stres u osób, które przybyły na właściwą godzinę” – zaznaczono w komunikacie.
“Obsługa punktów szczepień jest zobowiązana do zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim oczekującym na szczepienie. Z jednej strony pilnuje zasad reżimu sanitarnego, zachowywania odstępów pomiędzy szczepionymi osobami czy obowiązku noszenia maseczek, a z drugiej stara się zapewnić, by proces szczepienia był płynny i komfortowy dla pacjentów” – tłumaczy szpital na PGE Narodowym.
“Punkt działa codziennie w godzinach od 8 do 20, a mimo to przed bramami PGE Narodowego przed godziną 8 potrafi się zgromadzić ponad 200-osobowa kolejka. Osoby przyjeżdżające na szczepienie pojawiają się z cztero-, a nawet sześciogodzinnym wyprzedzeniem” – twierdzi Szpital Narodowy.
“Od początku funkcjonowania punktu szczepień apelujemy, aby na szczepienie pojawiać się dokładnie o wyznaczonej godzinie. Gwarantujemy, że szczepionki nie zabraknie dla żadnej zapisanej na dany dzień osoby, a pojawienie się wcześniej nie sprawi, że szczepionkę przyjmie się przed wyznaczoną godziną. Wręcz przeciwnie, takie zachowanie jest nieodpowiedzialne i w skrajnych przypadkach może powodować spowolnienie pracy punktu szczepień” – czytamy w komunikacie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS