Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
– Dzisiaj lider pełni absolutnie kluczową rolę w organizacji. Od szybkości i elastyczności decyzji, umiejętności dostosowania się do sytuacji, ale również gotowości do podejmowania ryzyka będzie zależało, jak dana firma sobie poradzi – mówi Beata Pawłowska o czasach kryzysu.
– To jest czas, kiedy lider musi być autentyczny. To na niego tak naprawdę wszyscy dzisiaj patrzą. Musi być gotowy na podejmowanie zdecydowanych i czasami nawet drastycznych decyzji – podkreśla.
– Lider musi brać na siebie odpowiedzialność za kondycję firmy – dodaje Beata Pawłowska. W jej opinii, szybkość podejmowania decyzji jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.
A co ze skutkami społeczno-gospodarczymi pandemii? – Mogą się zmienić trendy konsumenckie. Te, które były dopiero w zalążku – takie, jak eko, zero waste, slow consumption – mogą się pogłębić – zauważa Beata Pawłowska.
Rozmowa odbyła się w ramach III edycji plebiscytu BRANDME CEO.
BRANDME CEO 2020
BRANDME CEO to plebiscyt, który ma zadanie wskazać prezesów autentycznych, transparentnych, odważnych, nieoczywistych, którzy z pełną pasją realizują swoją misję. Mają to być liderzy, którzy są przewidywalni dla swoich pracowników, a jednocześnie zaskakujący dla rynku ze swoimi pomysłami biznesowymi.
Tegoroczna edycja BRANDME CEO na pewno nie będzie jedynie plebiscytem wyłaniającym 10 liderów biznesu, którzy – w ocenie 20-osobowej kapituły – szczególnie się wyróżnili. Pandemia koronawirusa i wywołany przez nią kryzys stawiają kolejne wyzwania. BRANDME CEO stało się w tym roku miejscem wymiany myśli. W ambicji organizatorów ma się stać także źródłem inspiracji dla liderów biznesu.
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS