A A+ A++

Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska (wykładowczyni UW) i Dagmara Tarka.

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.

Gościnią kolejnego odcinka jest influencerka silver generation Beata Borucka znana w social mediach pod pseudonimem Mądra Babcia. 

Dagmara i Emilia ze swoją rozmówczynią rozmawiają o obecności pokolenia silver w social mediach i o tym, czym jest dla niego influencer marketing i jak z niego korzysta. Poruszają również tematy związane z wchodzeniem w wiek dojrzały i potrzebami osób po 60 r.ż. Dyskutują także o postrzeganiu przez nich dzisiejszego świata.

– Świadome bycie babcią okazało się dziura społeczną, którą wypełniłam w sposób lawinowy – komentuje Beata Borucka swój sukces.

Ponadto gościni podcastu zdradza swoje podejście do popularnej obecnie na social mediach medycyny estetycznej. Wprost mówi, iż uznaje tę dziedzinę jako część psychiatrii. Dlaczego? Tego dowiecie się z najnowszego odcinka!

Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUkraiński klub zarobi miliony na sprzedaży Mudryka. Boniek miał pretensje
Następny artykułTo nie Naddniestrze jest punktem zapalnym. Mołdawia obawia się ataku od strony Morza Czarnego