Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska (wykładowczyni UW) i Dagmara Tarka.
Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.
Gościnią kolejnego odcinka jest influencerka silver generation Beata Borucka znana w social mediach pod pseudonimem Mądra Babcia.
Dagmara i Emilia ze swoją rozmówczynią rozmawiają o obecności pokolenia silver w social mediach i o tym, czym jest dla niego influencer marketing i jak z niego korzysta. Poruszają również tematy związane z wchodzeniem w wiek dojrzały i potrzebami osób po 60 r.ż. Dyskutują także o postrzeganiu przez nich dzisiejszego świata.
– Świadome bycie babcią okazało się dziura społeczną, którą wypełniłam w sposób lawinowy – komentuje Beata Borucka swój sukces.
Ponadto gościni podcastu zdradza swoje podejście do popularnej obecnie na social mediach medycyny estetycznej. Wprost mówi, iż uznaje tę dziedzinę jako część psychiatrii. Dlaczego? Tego dowiecie się z najnowszego odcinka!
Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS