David Attenborough „przejął” na kilkadziesiąt minut cyfrowy billboard na Piccadilly Circus, aby przypomnieć o tym, jak cenne dla życia na Ziemi są rośliny. Zielona animacja przygotowana przez BBC Studios promowała nowe doświadczenie AR inspirowane serialem „Zielona Planeta”.
fot. twitter.com/bbcstudios
Wizerunkowi słynnego biologa, podróżnika i pisarza na największym reklamowym wyświetlaczu w Europie towarzyszyły napisy wzywające do poszanowania flory, a cały billboard obfitował w soczyście zielone, trójwymiarowe rośliny „wychodzące” poza cyfrowy ekran.
– Rośliny są podstawą każdego życia. Jesteśmy od nich zależni, jeśli chodzi o każdy kęs jedzenia i każdy łyk powietrza, którym oddychamy. Musimy teraz pracować z roślinami, uczynić świat trochę bardziej zielonym, trochę bardziej dzikim. Jeśli to zrobimy, nasza przyszłość będzie zdrowsza, bezpieczniejsza i, z mojego doświadczenia, szczęśliwsza – nawoływały wielkie napisy na kultowym londyńskim billboardzie.
fot. instagram.com/bbcstudios
Kampania z udziałem znanego przyrodnika została przygotowana przez BBC Studios i operatora Ocean Outdoor, aby promować cyfrową platformę „The Green Planet AR Experience” prezentującą barwne życie roślinne. Projekt został zainspirowany kultowym przyrodniczym serialem dokumentalnym „Green Planet” produkcji BBC Studios, w którym David Attenborough przeprowadza widzów przez różnorodny świat roślin.
Na 55 Regent Street, znajdującym się tuż za rogiem Piccadilly Circus, mieszkańcy i odwiedzający Londyn mogą wziąć udział w bezpłatnym doświadczeniu „The Green Planet AR Experience”. Jest to doświadczenie oparte na technologii 5G EE i rozszerzonej rzeczywistości w smartfonie, któremu przewodniczy David Attenborough.
– Podróżuj przez pięć ulepszonych cyfrowo światów – w tym las deszczowy, słodkowodny, słonowodny, pustynny i sezonowy – eksplorując naszą zieloną planetę jak nigdy dotąd. Wreszcie wszystko kończy się ludzką historią i tym, jak wszyscy możemy wpłynąć na pozytywną zmianę – zachęcają twórcy The Green Planet Experience.
Dopełnieniem zielonej kampanii była metamorfoza słynnego „Pomnika Erosa”, czyli Fontanny Pamięci Shaftesbury znajdującej się nieopodal billboardu. Obiekt został przyozdobiony prawdziwymi sezonowymi kwiatami i liśćmi, aby nawiązać do początków Piccadilly Circus, które wiele lat temu obfitowało w stoiska sprzedawców kwiatów.
PS
Premierze programu Netflixa „David Attenborough: Życie na naszej planecie”, towarzyszyła kampania, w której słynny biolog odpowiadał na pytania dotyczące stanu naszej planety. Pytającymi byli m.in. David Beckham, Billie Eilish czy Maisie Williams.
PS 2
W związku z pandemią BBC ruszyło serią lekcji online, w które zaangażowało się wiele znanych osób. Wśród nich był m.in. David Attenborough, prowadzący lekcje geografii.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS