Battlefield 2042 zadebiutował bez jakiejkolwiek kampanii fabularnej, co zostało bardzo źle odebrane przez fanów. DICE chce naprawić swój błąd i teraz nad historią będą pracować aż dwa niezależne zespoły.
We wrześniu ubiegłego roku DICE oficjalnie potwierdziło, że nowy Battlefield zostanie rozbudowany o opowieść – firma potwierdziła założenie nowego zespołu w Seattle, którego zadaniem jest „tworzenie kampanii fabularnej osadzonej w uniwersum Battlefield”.
Teraz Christopher Dring na łamach Gamesindustry.biz poinformował, że tak naprawdę nad nowym Battlefieldem pracują trzy zespoły – DICE rozwija tryb multiplayer, Ridgeline Games (nowy zespół prowadzony przez Marcusa Lehto) tworzy kampanię, a Ripple Effect otrzymało za zadanie realizowanie „zupełnie innego doświadczenia”.
Teraz jednak okazuje się, że DICE postanowiło zorganizować jeszcze jeden skład i dodatkowy zespół będzie pomagać Ridgeline Games w opracowaniu zawartości single-player.
Rebecka Coutaz, wiceprezes i dyrektor generalna DICE, w rozmowie z Gamesindustry.biz poinformowała, że jest to tak naprawdę „proaktywne podejście”. Firma ma duże możliwości, ponieważ produkcja jest rozwijana przez trzy studia jednocześnie i teraz zespoły mają możliwość skorzystania z wielu talentów. DICE chce pomóc Ridgeline „napisać kolejny rozdział serii”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS