DICE wciąż nie podało wszystkich szczegółów dotyczących rozwoju i rozbudowy Battlefielda 2042, ale według ostatnich przecieków – konkretne nowości zostaną zaoferowane graczom dopiero w marcu.
Na temat gry ponownie wypowiedział się Tom Henderson, który już wcześniej udowodnił, że posiada znakomite dojście do pracowników DICE. Informator wspomniał, że tytuł miał otrzymać znacznie więcej ekstremalnych efektów pogodowych:
„#Battlefield2042 latem 2020 r. zawierał trzęsienia ziemi, ognia tornada, tsunami i erupcje wulkanów – ale z powodu braku czasu musieli po prostu skupić się na tornadzie.
Stary, ta gra potrzebowała kolejnego roku”.
https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1472679625214070804
Informator twierdzi, że jeszcze w zeszłym roku plany były znacznie większe, ale w ostateczności zespół skupił się wyłącznie na jednym efekcie. W kolejnej wiadomości Tom Henderson wspomniał, że nie możemy także liczyć na ciekawy rozwój po premierze – DICE musi mieć faktycznie duży problem z tym tytułem:
„Również plany popremierowe dotyczące tego tytułu są kompletnie spieprzone. Więc wszystko, co o tym powiedziałem przed wydaniem gry… Po prostu zignorujcie to. Te ostatnie miesiące były wyczerpujące… A ja nawet nie jestem deweloperem!”
Also, post-launch plans for the title are completely fucked. So everything I said about all the post-launch plans before the game was released… Just ignore it.
These past couple of months have been exhausting… And I’m not even a dev! pic.twitter.com/oPw8u0Hc6N
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) December 19, 2021
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS