Electronic Arts pracuje już nad nowym, fabularnym uniwersum Battlefield, ale Tom Henderson zdradza kolejne ciekawe informacje na temat Battlefield 2042. Szanowany w branży gier insider ujawnił, że jedna z pierwszych zaprezentowanych map miała mieć bardzo ambitnie wykonane zjawiska pogodowe.
Orbital, bo tak w wersji angielskiej brzmi jej nazwa, jest mapą położoną na północnej części Gujany Francuskiej, a więc blisko oceanu atlantyckiego. Jak wynika z przedstawionych przez Hendersona grafik koncepcyjnych, na tropikalnych terenach oprócz trąb powietrznych (których świadkiem możemy być w każdej chwili), miały wystąpić również powodzie.
Rzeczone zjawisko pogodowe z pewnością wpłynęłoby – w większym czy mniejszym stopniu – na rozgrywkę. Wspomniane przed chwilą tornada wpływają na interfejs (niektóre elementy są niewidoczne) czy celowanie, a powodzie być może sprawiłyby, iż nasza postać poruszałaby się po zatopionych miejscach wolniej.
Ciężko stwierdzić, czy twórcom z EA DICE zabrakło czasu na dopracowanie tegoż elementu, co koniec końców spotkało się z jego usunięciem, czy też problemem były kwestie techniczne, w tym ograniczone możliwości PS4 i XONE.
Mapa Orbital w Battlefield 2042 miała zawierać powodzie, na co wskazują grafiki koncepcyjne.
https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1466056500237975556?s=20
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS