Battlefield 2042 dostał przy okazji sezonu drugiego opcję, którą gracze CSGO proponowali niedawno Valve. Firma Gabe’a Newella dotychczas nie zainteresowała się tym tematem.
Aktualnie w Battlefield 2042 trwa drugi sezon. Wprowadził on choćby nową mapę, specjalistę, bronie i pojazdy. Wraz z nim DICE zdecydowało się na możliwość zmiany sposobu wyświetlania się tego, jak będziemy widzieli ekran po zetknięciu się z tzw. flashem.
Od teraz po wejściu w opcje gry można włączyć tryb ciemny dla granatów hukowo-błyskowych. Po jego aktywacji „flashe” nie będą już sprawiały, że ekran będzie wypełniał się bielą, ale ogarnie go czerń.
Działanie flasha po włączeniu trybu ciemnego. Źródło: gfycat / https://gfycat.com/distortedfrankinganue
Przydatność tej opcji jest subiektywna, ponieważ gracze mają różną wrażliwość na światło i grają w odmiennych warunkach. Opcja mogła zostać umieszczona w Battlefieldzie 2042 z myślą o osobach zmagających się z nadwrażliwością na światło lub preferujących granie w ciemnym pomieszczeniu.
Co ciekawe, w maju br. jeden z fanów Counter-Strike: Global Offensive poruszył kwestię efektu zetknięcia się z granatem błyskowym. Przedstawił dwa koncepty działania flasha – gracze mieli mieć styczność z czarnym lub rozmytym ekranem. Valve dotychczas nie wprowadziło propozycji fana, więc gracze CSGO muszą dalej czekać, boleśnie ślepnąc od światła w trakcie biegu do punktu B.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS