A A+ A++

Gmina Baranowo w 2021 roku po raz kolejny przystąpi do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 – 2032.

W związku z tym mieszkańcy, którzy posiadają eternit falisty lub płaski i chcą go przekazać do utylizacji powinni do 29 stycznia złożyć wniosek w Urzędzie Gminy w Baranowie w pokoju nr 30.

Ilość płyt azbestowych przeznaczonych do odbioru należy podać w sztukach lub w m2. W pierwszej kolejności uwzględnione będą wnioski tych mieszkańców, którzy posiadają już zdjęte płyty azbestowe, natomiast wnioski mieszkańców, którzy zamierzają zdjąć eternit w terminie do 30 września bieżącego roku będą uwzględniane w drugiej kolejności.  Decyduje kolejność składania wniosków.

W 2020 r. odbiór i utylizacja płyt azbestowych w całości został sfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLucyna Piotrowska odebrała Certyfikat Emeryta
Następny artykułPiotr Łuka: Dla nas każdy mecz będzie o sześć punktów