Najważniejsze – doświadczenie
Ekspertka przypomniała, że polski sektor bankowy jest bardzo zaawansowany i zajmuje czołowe miejsce w rankingach, jeśli chodzi o poziom innowacji i digitalizacji. Nadal jednak ma duży potencjał do dalszego rozwoju, także w zakresie odpowiadania na potrzeby nowego pokolenia.
Magdalena Proga-Stępień uważa, że wszystkie podejmowane działania powinny brać pod uwagę doświadczenie, gdyż ono buduje wszystko: od lojalności, zainteresowania klienta daną marką, poprzez dochodowość, o którą na końcu przecież chodzi. Klient to tylko jeden z partnerów, na którego patrzymy. Musimy myśleć również o pracownikach i właścicielach. Doświadczenie to złoty środek, który łączy wszystkich i daje odpowiedź, jak skutecznie realizować procesy — mówiła ekspertka.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS