A A+ A++

Najważniejsze – doświadczenie

Ekspertka przypomniała, że polski sektor bankowy jest bardzo zaawansowany i zajmuje czołowe miejsce w rankingach, jeśli chodzi o poziom innowacji i digitalizacji. Nadal jednak ma duży potencjał do dalszego rozwoju, także w zakresie odpowiadania na potrzeby nowego pokolenia.

Magdalena Proga-Stępień uważa, że wszystkie podejmowane działania powinny brać pod uwagę doświadczenie, gdyż ono buduje wszystko: od lojalności, zainteresowania klienta daną marką, poprzez dochodowość, o którą na końcu przecież chodzi. Klient to tylko jeden z partnerów, na którego patrzymy. Musimy myśleć również o pracownikach i właścicielach. Doświadczenie to złoty środek, który łączy wszystkich i daje odpowiedź, jak skutecznie realizować procesy — mówiła ekspertka.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł[Akt Prawny] Zarządzenie Nr 1840/2023 Burmistrza Miasta Mrągowa z dnia 7 grudnia 2023 r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Miasto Mrągowo na 2023 r.
Następny artykułJak ubrać się na motocykl w okresie jesienno-zimowym? Koniecznie zadbaj o swój komfort termiczny!