Bank Pekao zmaga się z awarią, w wyniku której klienci mają problem z logowaniem do bankowości internetowej. Z raportów w serwisie Downdetector wynika, że kłopoty występują w całej Polsce. Zgłoszenia dotyczące usterek napływają z wielu miast, m.in. z Warszawy, Wrocławia, Szczecina, Lublina, Krakowa i Gdańska.
W momencie tworzenia publikacji, lista zgłoszeń klientów Pekao sygnalizujących awarię przekroczyła już 400. Z komentarzy dowiadujemy się natomiast, że największym problemem jest logowanie się do bankowości internetowej. Inne osoby narzekają również na kłopoty z płatnościami. Nie mogą m.in. zapłacić kartą w sklepie czy wybrać pieniędzy z bankomatu.
Klienci banku zwracają również uwagę na problemy z wykonywaniem przelewów. – Nie przychodzi SMS z kodem do zatwierdzenia operacji. Ponowne wysyłanie i logowanie nie pomaga – komentuje jeden z internautów. – Odmowa przy płatności kartą, błąd przy logowaniu. Problemy z BLIK – wskazują inni.
Zgłoszenia użytkowników wskazują, że problemy z serwisem Bank Pekao występują od 10:40 rano CET. https://t.co/GweIquw3jW Retweet, jeśli także doświadczasz problemów #BankpekaoAwaria
— Downdetector Polska (@DowndetectorPL) January 24, 2021
Niestety, w tym momencie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. Bank Pekao skomentował zgłoszenia klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych. Na oficjalnym koncie na Twitterze napisano, że trwają prace nad usunięciem problemu. Bank przeprasza za wszelkie utrudnienia
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia. Urszula
— Bank Pekao S.A. (@BankPekaoSA) January 24, 2021
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS