“Dla klientów GNB nic się nie zmienia. Wszyscy klienci są i będą obsługiwani tak jak do tej pory, mają nieprzerwany dostęp do wszystkich swoich środków pieniężnych. Dotyczy to wszystkich osób i podmiotów, które na dzień 30 września 2022 r. (piątek) są klientami GNB, w tym klientów firmowych, z sektora publicznego, a także klientów bankowości osobistej i private banking” – informuje Fundusz.
Wśród klientów Banku jest łomżyński Urząd Miejski. “Dziś rano dyrekcja Getin Noble Banku poinformowała telefonicznie Urząd Miejski o przymusowej restrukturyzacji banku zapewniając, że wszyscy klienci mają nieprzerwany dostęp do swoich środków pieniężnych i będą obsługiwani tak jak do tej pory. Czekamy jeszcze na przesłanie bardziej szczegółowych informacji w tej sprawie” – przekazuje inspektor Łukasz Czech z Ratusza.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS