A A+ A++

„Żyj po swojemu” to motto najnowszej kampanii reklamowej sieci Biedronka, w której biorą udział znani twórcy internetowi. Inicjatywa ta została stworzona na fali wprowadzenia do oferty sieci nowej marki własnej – BAITZ, skierowanej przede wszystkim do pokolenia Z. W ramach akcji, influencerzy prezentują swoje pasje, jednocześnie promując nowe przysmaki marki BAITZ.

Fot. Materiały prasowe

Biedronka postawiła na twarze rozpoznawalne dla pokolenia Z – młodych dorosłych i nastolatków, angażując w ten sposób młodszych konsumentów, dla których kreatywność i innowacyjność mają duże znaczenie. Stąd, twórcy internetowi, w zgodzie z ideą kampanii, prezentują „fragmenty swojego życia”, które są pełne pasji i barw, podobnie jak nowość od BAITZ.

W skład grupy 11 twórców zaangażowanych w kampanię wchodzą między innymi popularna na TikToku kameleMONA, która dzieli się swoim zamiłowaniem do szycia i projektowania, malarz i fotograf Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz, znany szerszej publiczności jako poka_sztuczke, szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures oraz kucharz i miłośnik kulinarnych eksperymentów tworzący pod pseudonimem themararek na TikToku. Kampania, z udziałem influencerów, jest przeprowadzana głównie na profilach twórców na TikToku. Każdy z nich w swoich postach odnosi się do swoich pasji.

Nowy brand Biedronki uwzględnia styl życia młodych ludzi, prezentując nowoczesne i wygodne w użyciu opakowania. Produkty BAITZ są dostępne w pakowaniach typu Open – Close, które umożliwiają wielokrotne otwieranie i zamykanie, lub są pakowane pojedynczo, co pozwala na zabranie tylko kilku sztuk z całego opakowania lub podzielenie się nimi z przyjaciółmi.

W ofercie marki BAITZ znajdują się różne warianty czekoladowych przekąsek, które są idealne na zaspokojenie nagłego głodu. Wśród nich znajdziemy czekosandwiche – chrupiące herbatniki z kremowym nadzieniem z mlecznej czekolady (5,99 zł/szt.), crispy ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych (7,99 zł/szt.), cocoa rogal – rogalik z nadzieniem kakaowym (1,99 zł/szt.), oraz wanilia cookiez – delikatne ciastka z kremem waniliowym w powłoce z mlecznej czekolady (12,94 zł/szt.).

Najnowsze produkty Biedronki są dostępne we wszystkich sklepach tej sieci w Polsce, a kampania promująca markę BAITZ potrwa do 6 sierpnia 2023 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW sobotę akcja krwiodawstwa w Jadownikach
Następny artykułUtrudnienia na skrzyżowaniu z Pszczyńską