A A+ A++

Kolejny już rok Urząd Miasta Krakowa prowadzi badania ankietowe klientów urzędu. Magistrat zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety, której wyniki pomogą ocenić poziom zadowolenia z jakości obsługi w UMK. Ankieta dostępna jest do 15 listopada.

Fot. Tomasz Stankiewicz / krakow.pl

Jakość obsługi klienta w Urzędzie Miasta Krakowa można oceniać za pomocą indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, przeprowadzanych przez ankieterów w poszczególnych budynkach urzędu oraz poprzez elektroniczną wersję ankiety. Badanie jest prowadzone we współpracy z firmą Lokalne Badania Społeczne.

Badanie Satysfakcji Klienta UMK prowadzone jest w Urzędzie Miasta Krakowa od roku 2006. Natomiast do roku 2016 odbywało się wyłącznie w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, przeprowadzanych na terenie Urzędu Miasta Krakowa w godzinach pracy Urzędu z klientami załatwiającymi sprawę w dniu badania w wybranych komórkach organizacyjnych UMK. Z uwagi na okoliczność, że część klientów UMK załatwia sprawy urzędowe przy wykorzystaniu instrumentów elektronicznych, „tradycyjne” badania ankietowe poszerzono od roku 2017 o badanie w formie elektronicznej.

Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron urzędu, zauważanych przez klientów i pożądanych zmian w sposobie pracy UMK. Na podstawie wyników pomiaru podjęte zostaną działania na rzecz podniesienia jakości obsługi w UMK.

Tutaj wypełnisz ankietę

Uwaga! Aby przejść dalej, należy udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania zamieszczone na danej stronie.


pokaż metkę


Osoba publikująca:

Marta Müller-Reczek


Podmiot publikujący:

Wydział Komunikacji Społecznej


Data publikacji:

2023-10-19


Data aktualizacji:

2023-11-13

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKontrole zwolnień lekarskich w woj. lubuskim. Zakwestionowane zasiłki na ponad pół miliona
Następny artykułPo trzech miesiącach wałbrzyskie „cudowne źródło” do naprawy. Wodociągi rozpoczęły prace przy ulicy Wrocławskiej