A A+ A++

SAN FRANCISCO, 7 kwietnia 2020 r. /PRNewswire/ Analitycy Novakid zbadali to, jak zmienił się model edukacyjny w czasie izolacji. W badaniu wzięło udział ponad 2500 rodziców z Włoch, Hiszpanii, Turcji, Polski i Rosji, czyli państw, gdzie dzieci w wieku szkolnym muszą pozostać w domu i mają możliwość udziału w wirtualnych lekcjach.

Badanie przeprowadzone przez Novakid sugeruje, że tylko 26% włoskich dzieci kontynuuje naukę w formie internetowej ze swoimi nauczycielami. Jeszcze mniejszy odsetek dzieci odnotowano w przypadku Turcji (21%), Polski (11%) i Hiszpanii (6%). Dla porównania w Rosji 60% uczniów zaczęło samodzielną naukę, a 40% bierze udział w zdalnych lekcjach prowadzonych przez ich nauczycieli.

Warto podkreślić, że dzieci otrzymują mniej prac domowych, programy nauczania są okrojone, a tempo nauki uległo zmniejszeniu. Zmienione programy nauczania realizuje 37% uczniów we Włoszech, 28% w Hiszpanii, 53% w Rosji, 23% w Turcji i 12% uczniów w Polsce.

Większość rodziców jest zainteresowana kontynuowaniem nauki przez ich dzieci i nie przeszkadza im zaplanowanie dodatkowych zajęć. 47% rodziców w Polsce, 43% rodziców w Hiszpanii, 40% rodziców w Rosji i 23% rodziców we Włoszech zamierza rozszerzyć plan zajęć swoich dzieci o dodatkowe wirtualne zajęcia.

„Okres izolacji domowej może okazać się dla dzieci prawdziwym wyzwaniem. Bardzo ważne jest to, aby instytucje społeczne dostosowały się do obecnej rzeczywistości. Nasze badanie pokazało, że 39,5% szkół w Rosji, 20% w Polsce i Hiszpanii, 19% we Włoszech i 16% w Turcji wprowadziło zmiany do programów nauczania i rozszerzyło je o wirtualne zadania edukacyjne opracowane w oparciu o gry, aby utrzymać odpowiedni poziom zainteresowania dzieci. Dla nas jako wirtualnej szkoły oznacza to gamifikację różnych poziomów i modeli interakcji z uczniami” – komentuje Anna Tolstochenko, rzecznik prasowy Novakid.

Novakid to szkoła zajmująca się internetową nauką języka dzieci od 4 do 12 roku życia. Wszystkie osoby prowadzące zajęcia w ramach Novakid to native speakerzy posiadający odpowiednie uprawnienia do pracy z dziećmi. Wirtualne lekcje są prowadzone przy pomocy domowej platformy internetowej, gdzie nauka jest wzbogacona o rozwiązania z zakresu rzeczywistości wirtualnej i technologii gamingowej, by umożliwić dzieciom pełne zaangażowanie w proces nauki języka.

Materiał video – https://www.novakidschool.com

Infographic – https://mma.prnewswire.com/media/1142657/Novakid_Infographic.jpg

logo – https://www.novakid.pl/images/logo.svg

www – https://www.novakid.pl/

wideo – https://www.youtube.com/watch?v=oZq3qzxvgR4

Źródło: Novakid Inc

KONTAKT:

Anna Tolstochenko

e-mail: [email protected]

tel. +66660758507

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Made in Poland” na jubileusz TVP Kultura
Następny artykułDotykanie twarzy. Jak pokonać nawyk?