– Uważamy, że pomagamy ludziom, którzy dzięki nam częściej się badają, żyją dłużej i szczęśliwiej. Mamy misję do spełnienia na tym świecie, nie tylko w Polsce. Chcemy robić to jak najlepiej, dlatego potrzebujemy technologii i inwestycji, żeby więcej ludzi mogło sobie pozwolić na to, by robić badania na własnej kanapie – mówi w rozmowie z nami Dominik Swadźba, prezes i założyciel platformy uPacjenta.
Co ich odróżnia od Ubera? Czy platforma uPacjenta ma w ogóle konkurencję na rynku domowych badań krwi? Co łączy Dominika Swadźbę z Krakowem i dlaczego tu postanowił uruchomić swój pierwszy biznes? Tego wszystkiego możecie dowiedzieć się, słuchając naszej rozmowy z 30-letnim prezesem uPacjenta na platformach podcastowych.
– Chciałbym żyć w różnych miejscach i czerpać jak najwięcej od innych, ponieważ uważam, że wtedy człowiek najszybciej się rozwija. Musiałem wyjść z tej krakowskiej strefy komfortu – mówi Dominik Swadźba.
Jak idą pracę nad aplikacją mobilną uPacjenta? Jak ważny jest Kraków w działalności firmy? Czy kiedykolwiek zobaczymy platformę w mniejszych miejscowościach?
Firma odnotowała 10-krotny wzrost przychodów. Czy pandemia to wystarczająca odpowiedź na tak szybki wzrost? uPacjenta stawia na współpracę z biznesem czy zamówienia indywidualne? Ponad 20 mln zł dofinansowania pozyskała firma – kiedy kolejna runda inwestycyjna? Co oznaczają dla uPacjenta takie marki jak Booksy, Tier, Revolut czy Pracuj.pl?
Dlaczego uPacjenta zdecydowało się wyjść za granicę i jakie są ich pierwsze międzynarodowe kroki? Czy Dominik Swadźba sam dba o swoje zdrowie, skoro tak je propaguje za pośrednictwem uPacjenta? Jak zatrudniać odpowiednich ludzi do firmy?
Zapraszamy do wysłuchania rozmowy na platformach podcastowych (Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Anchor).
POZNAJ NASZ CYKL PODCASTÓW:
8. Carsharing na ratunek Ukrainie
7. Budował Comarch i Interię. Teraz odkrywa leki na raka
6. „Inwestowanie powinno być tak proste, jak zamawianie pizzy”
5. Gala dla freaków w Krakowie. „Słyszałem o kontrakcie na milion”
4. Wiktor Warchałowski: Smog to pandemia w zwolnionym tempie
3. Spotify dla ubrań. Jak pozyskać 1 000 000 zł na rozwój firmy w wieku 20 lat?
2. Gdzie się imprezuje w Krakowie?
1. Na spacer do centrum handlowego? To już nie te czasy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS