Duet Kiepura/Galle co roku prezentuje niesamowicie ciekawe samochody, które miały znaczenie dla historii rajdów w Polsce. Po sezonie w kabinie Polskiego Fiata 125p Monte Carlo załoga przesiądzie się do innej rajdowej legendy – B-grupowego Poloneza S2000.
– Nie byłoby tego projektu gdyby nie nasz przyjaciel Rafał Chronowski, który od samego początku naszej rajdowej i nie tylko przyjaźni, bardzo nas wspiera w naszej pasji, podpowiada oraz pomaga i aranżuje wspaniałe spotkania z wyjątkowymi ludźmi – podkreślają mistrzowie FIA 2 z 2018 i 2019 roku.
Samochód został zbudowany zgodnie z homologacja nr 1704 z 1984 roku. Auto ma oczywiście barwy historyczne. Tak oklejonym autem startowała załoga FSO SPORT Janusz Szerla / Marek Oziębło w 43. Rajdzie Polski w 1984 roku, zajmując w nim trzecią lokatę w klasyfikacji generalnej. Co ciekawe, pan Janusz Szerla brał udział w budowie repliki, więc możemy mieć pewność, że auto jest nie tylko technicznie zgodne z modelem z 1984 roku, ale i oddaje ducha pierwowzoru.
– Dziękujemy Julicie o Robertowi Roszykom z Roszyk Motori, którzy byli odpowiedzialni za budowę i ostateczną realizację naszego projektu. Łukasz Migała z AutoKorekty wykonał prace lakiernicze, a za oklejenie auta odpowiadali Piotr Krzyżanowski z tatą z KANT studio. Im też należą się podziękowania – dodają.
h-rsmp.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS