A A+ A++

Korea Południowa jest jednym z czołowych producentów kosmetyków na świecie. Koreańskie kosmetyki znajdziemy praktycznie w każdym zakątku świata. Sprawia to, że rynek ten jest bardzo nasycony a producenci muszą liczyć się z wysoką konkurencją. Dla firm, które mają ogromne budżety na marketing nie stanowi to dużego wyzwania jednak małe i średnie firmy, które dopiero zaczynają swoją przygodę muszą znaleźć sposób na przekonanie konsumentów do swoich produktów. W naturalny sposób wymusza to na nich wysoką jakość oferowanych kosmetyków oraz bezpieczeństwo. Nie bez znaczenia jest również świadomość konsumentów. Azjaci słyną ze swojego zamiłowania do pielęgnacji skóry co czyni ich jedną z najbardziej świadomych grup. Wszystko to sprawia, że małe marki muszą stawiać na jakość oraz skuteczność swoich produktów dodatkowo oferując je w atrakcyjniejszych cenach niż wiodące marki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa obietnica Tuska. Terlikowski dla „Wprost”: Dowód utraty słuchu społecznego?
Następny artykułAtak na Grupę Wagnera. Baza prokremlowskich najemników zniszczona w Donbasie