Klienci VeloBanku nie
mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz mobilnej banku. Pierwsze
sygnały od posiadaczy kont i innych produktów banku pojawiły się social mediach
banku po godz. 9.00 w piątek, 23 lutego.
„Nie można się zalogować w bankowości elektronicznej VeloBank”
– taką informację otrzymaliśmy na skrzynkę Alert Bankier.pl od czytelnika
portalu. Nie była to odosobniona opinia, ponieważ komentarze w podobnym tonie
można znaleźć pod ostatnim postem VeloBanku w serwisie Facebook.
Pierwsze sygnały na temat problemów z logowaniem pojawiły się już po godz. 9.00, 23 lutego. Klienci skarżyli się w nich m.in., że przerwa techniczna została zaplanowana dopiero na niedzielę, 25 lutego, a bankowość internetowa banku nie działa już dwa dni przed tym terminem.
Niektórzy klienci mogli się zalogować na swoje konto w bankowości internetowej, jednak historia transakcji na koncie nie była dostępna.
Zapytaliśmy biuro prasowe banku o termin planowanej naprawy bankowości elektronicznej. Po godz. 13.00 otrzymaliśmy informację, że bankowość elektroniczna już działa poprawnie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS