O problemach informowali klienci na Facebooku. Nie kryli przy tym nerwów.
“Jesteście niepoważni i tyle mam do powiedzenia. Te wasze “chwilowe” problemy w ostatnim czasie są nagminne. Jak zwykle poczatek weekendu z jakąś awarią” – pisał jeden z klientów.
Inni stawiali na bardziej ironiczne wpisy. “Dziękuję, że nie mogę zrobić przelewu! Jesteście niesamowici!” – wściekała się pani Patrycja.
Żółte strefy w całym kraju. Paweł Mucha: zdecydowane działania przynoszą wymierne efekty
Bank reagował szybko i od razu zapewniał, że problem jest mu znany i pracuje nad jego rozwiązaniem. Awaria dotyczy przede wszystkim aplikacji mobilnej. W wersji przeglądarkowej dostęp do bankowości był niezakłócony.
“Obecnie widzimy utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej. Spróbuj proszę zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę – tu wszystko działa poprawnie” – poinformował bank na Facebooku.
Po godzinie 13 Santander poradził sobie z awarią i klienci mogą się zalogować do bankowości mobilnej bez przeszkód.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS