A A+ A++

Klienci Santander Bank Polska nie mogli w poniedziałek przez kilka godzin korzystać z bankowości mobilnej oraz usługi BLIK. Problemy pojawiały się na etapie logowania lub już po zalogowaniu się do systemu. Awarię usunięto ok. godz. 17.

Tuż przed godziną 17 w poniedziałek bank poinformował, że zakończyła się niedostępność aplikacji Santander mobile oraz usługi BLIK.

O awarii m-bankowości poinformował sam bank w mediach społecznościowych. “Ważna informacja! Aplikacja Santander mobile oraz usługa BLIK są chwilowo niedostępne. Staramy się rozwiązać problem. Przepraszamy za utrudnienia. Zespół Santander Bank Polska” – czytamy w komunikacie na Twitterze.

Odpowiedni komunikat wyświetlany jest także na ekranie logowania w aplikacji mobilnej. W niektórych przypadkach możliwe jest przejście etapu uwierzytelnienia użytkownika, ale pozostałe funkcje narzędzia są niedostępne.

MK

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPierwsi pasażerowie podróżowali trasą z Głogowa do Leszna
Następny artykułToksyczne choinki, bombki i inne ozdoby świąteczne. Eksperci alarmują