Klienci Santander Bank Polska nie mogli w poniedziałek przez kilka godzin korzystać z bankowości mobilnej oraz usługi BLIK. Problemy pojawiały się na etapie logowania lub już po zalogowaniu się do systemu. Awarię usunięto ok. godz. 17.
Tuż przed godziną 17 w poniedziałek bank poinformował, że zakończyła się niedostępność aplikacji Santander mobile oraz usługi BLIK.
AKTUALIZACJA, 16:57
Przywróciliśmy dostęp do Santander mobile. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.Pozdrawiamy,
Zespół Santander Bank Polska— Santander Bank Polska (@SantanderBankPL)
O awarii m-bankowości poinformował sam bank w mediach społecznościowych. “Ważna informacja! Aplikacja Santander mobile oraz usługa BLIK są chwilowo niedostępne. Staramy się rozwiązać problem. Przepraszamy za utrudnienia. Zespół Santander Bank Polska” – czytamy w komunikacie na Twitterze.
Odpowiedni komunikat wyświetlany jest także na ekranie logowania w aplikacji mobilnej. W niektórych przypadkach możliwe jest przejście etapu uwierzytelnienia użytkownika, ale pozostałe funkcje narzędzia są niedostępne.
MK
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS