Przez ostatnie godziny pasażerowie mieli spory problem z zakupem biletów w aplikacji Polregio. Informujemy, że zakup biletów jest ponownie możliwy przez wszystkie systemy sprzedażowe – stronę polregio.pl, aplikację POLREGIO oraz serwisy naszych partnerów. Usterka została naprawiona. Przepraszamy za utrudnienia – zawiadamia przewoźnik.
W sobotę pasażerowie, którzy chcieli skorzystać z zakupu biletów przez aplikacji odeszli z kwitkiem. Z powodów technicznych taka operacja nie była możliwa. Podróżni byli proszeni o zakup biletów u konduktora bądź w kasach biletowych.
Ponadto Polregio informuje, że od 1 stycznia 2023 r. zmienia się dotychczasowy numer telefonu infolinii POLREGIO. Szczegóły na temat rozkładu jazdy oraz oferty POLREGIO będzie można uzyskać pod numerem
22 474 00 44 – koszt połączenia według taryfy operatora. Informacja telefoniczna pozostaje dostępna dla Podróżnych całą dobę.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS