A A+ A++

Trwa awaria w PKO BP – wynika z komunikatu przesłanego tvn24bis.pl przez bank. Klienci mogą mieć problemy z dostępem do aplikacji mobilnej.

OGLĄDAJ TVN24 W INTERNECIE NA TVN24 GO

O awarii informują też nasi czytelnicy za pośrednictwem portalu Kontakt 24. Występuje problem z zalogowaniem się do aplikacji, nie można wygenerować również kodu BLIK. “Nie można wyświetlić kodu BLIK. Spróbuj później” – taki komunikat otrzymują użytkownicy aplikacji.

Dostęp do aplikacji mobilnej

O utrudnienia zapytaliśmy biuro prasowe banku.

“Obecnie występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO” – poinformowali nas w komunikacie przedstawiciele banku.

“Klientów zachęcamy do korzystania z naszego serwisu internetowego iPKO oraz wykonywania płatności kartami. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem działania IKO” – poinformował bank.

Prace serwisowe

W miniony weekend bank zaplanował prace serwisowe.

Bank informował m.in., że w nocy z soboty na niedzielę nie będą działać: serwis internetowy i telefoniczny iPKO oraz iPKO biznes, płatności w sklepach internetowych za pomocą “Płacę z iPKO”.

“W tym czasie większość funkcji IKO nie będzie działać, będzie można tylko płacić zbliżeniowo aplikacją” – mogliśmy przeczytać w komunikacie PKO BP.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAutostradowy nikczemnik. Motocyklista przejeżdża przez bramki na koszt puszkarza [FILM]
Następny artykułJak poczta szykuje się na wybory? “Oficjalnie przygotowań nie ma żadnych”