A A+ A++

Awaria w mBanku została usunięta – poinformował bank w mediach społecznościowych. Klienci mieli problemy z logowaniem czy korzystaniem z funkcji BLIK. Internauci zwracali uwagę także na kłopoty z wykonywaniem przelewów.

O awarii w banku informowali nas też nasi internauci za pomocą serwisu Kontakt 24.

“Nie można dokonać przelewu żadnym kanałem, a do tego nie ma opcji kontaktu z nimi. Infolinie nie działają, czat również. Totalny paraliż” – skarżył się jeden z naszych czytelników.

“Obecnie nasz serwis  i aplikacja bankowa działają wolniej” – potwierdził na Facebooku mBank.

“Dłużej też trwa logowanie. W tej chwili nie skorzystacie z BLIK-a. Najlepiej, abyście płacili teraz np. kartami. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość” – czytamy w komunikacie banku.

Po godzinie 15 mBank zaktualizował wpis. “Przepraszamy za utrudnienia. Sprawdziliśmy, naprawiliśmy, wszystko już działa prawidłowo” – poinformował bank.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo z wymianą opon w czasie pandemii? Jest decyzja ministerstwa
Następny artykułInfo Tydzień 5-12.04