“Aplikacja działa wolno, czasami wiadomości autoryzacyjne nie przychodzą” – donieśli nam w poniedziałek przed południem. Utrudnienia usunięto około godziny 13:30.
Informację na temat problemów z bankowością internetową dostaliśmy jak zawsze na [email protected]. Czytelnicy skarżyli się na wolno działającą lub wyrzucającą błędy aplikację mobilną.
Informację o awarii potwierdził w serwisie Twitter zastępca rzecznika prasowego mBanku Piotr Rutkowski. “W @mBankpl od godziny 10:50 występują problemy z mobilną autoryzacją. Klientów przepięliśmy na autoryzację SMS. Pracujemy nad szybkim przywróceniem tej funkcji” – napisał w opublikowanym poście.
w od godziny 10:50 występują problemy z mobilną autoryzacją. Klientów przepięliśmy na autoryzację SMS. Pracujemy nad szybkim przywróceniem tej funkcji.
— Piotr Rutkowski (@piotrrutkowski)
Uwagi od klientów spływały do banku także w serwisie Facebook, jednak zespół mBanku nie podawał tam więcej szczegółowych informacji na temat utrudnień.
Około godziny 13:30 Piotr Rutkowski z biura prasowego mBanku poinformował na Twitterze, że uporano się z awarią i e-bankowość działa poprawnie.
mw
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS