A A+ A++

“Aplikacja działa wolno, czasami wiadomości autoryzacyjne nie przychodzą” – donieśli nam w poniedziałek przed południem. Utrudnienia usunięto około godziny 13:30.

Informację na temat problemów z bankowością internetową dostaliśmy jak zawsze na [email protected]. Czytelnicy skarżyli się na wolno działającą lub wyrzucającą błędy aplikację mobilną.

Informację o awarii potwierdził w serwisie Twitter zastępca rzecznika prasowego mBanku Piotr Rutkowski. “W @mBankpl od godziny 10:50 występują problemy z mobilną autoryzacją. Klientów przepięliśmy na autoryzację SMS. Pracujemy nad szybkim przywróceniem tej funkcji” – napisał w opublikowanym poście.

Uwagi od klientów spływały do banku także w serwisie Facebook, jednak zespół mBanku nie podawał tam więcej szczegółowych informacji na temat utrudnień.

Około godziny 13:30 Piotr Rutkowski z biura prasowego mBanku poinformował na Twitterze, że uporano się z awarią i e-bankowość działa poprawnie.

mw

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOlsztyn: w pociągu znaleziono ciało księdza
Następny artykułOszustwo “na policjanta” w Gdańsku. Śledczy publikują zdjęcie i proszą o pomoc