mBank potwierdził, że trwa awaria, nad której rozwiązaniem pracują. Początkowy problem z dostępem do usługi eMaklera został zażegnany, ale wciąż kliencie nie mogą logować się za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
W ciągu godziny pojawiło się kilkaset zgłoszeń, w których klienci skarżyli się na problem z dostępem do swojego konta oraz do usługi eMakler mBanku. Część użytkowników zgłaszała rónież w serwisie downdetector.pl problemy z wykonywaniem przelewów, nawet jeśli udało im się zalogować. Firma potwierdziła na swoim Facebooku, że o problemie wie i cały czas nad nim pracuje.
Bank poinformował również, że o 10:54 zaczął działać ponownie system eMakler, jednak aplikacja mobilna mBanku wciąż nie działa prawidłowo. Klienci nadal nie mogą się zalogować, a problem występuje również w usłudze mInwestor, która obecnie działa jedynie na komputerach stacjonarnych.
Niestety klienci mBanku po raz kolejny borykają się ze złym działaniem usług eMakler i mInwestor oraz skarżą się, że jest to sytuacja, która powtarza się regularnie. Na szczęście problemy techniczne banków są rozwiązywane szybko, więc jest szansa, że już wkrótce mBank przywróci pełną funkcjonalność wszystkich swoich usług.
Aplikację mBank na smartfony z Androidem lub iOS pobierzecie z naszego katalogu oprogramowania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS