2020-12-21 09:17, akt.2020-12-21 09:31
publikacja
2020-12-21 09:17
aktualizacja
2020-12-21 09:31
W poniedziałek rano klienci ING Banku Śląskiego zgłaszali redakcji Bankier.pl problemy z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej.
“Kolejna awaria ING. Nie było ostrzeżenia o żadnych pracach. Rano jeszcze można się było zalogować na konto osobiste. Teraz już całkowicie nie działa nic! To przechodzi ludzkie pojęcie” – pisał na [email protected] jeden z klientów banku ING. Podobne zgłoszenia bardzo szybko pojawiły się też na oficjalnym profilu ING w serwisie Facebook.
W przypadku logowania na stronie www.ing.pl po wpisaniu loginu użytkownikom wyświetlany był komunikat błędu o treści “Login i/lub hasło są błędne. Spróbuj ponownie lub Nadaj nowe hasło”.
Aplikacja mobilna działała w spowolnionym tempie, uniemożliwiając co najmniej niektórym użytkownikom zalogowanie poprzez wpisanie numeru PIN.
Wygląda na to, że problemy były chwilowe, tuż przed godziną 9:30 logowanie działa poprawnie.
Dziękujemy czytelnikom za błyskawiczne informacje na temat awarii.
Grudzień nie jest łaskawy dla ING – bank mierzył się z poważną, kilkudniową awarią systemu obsługującego rachunki maklerskie. Z tego tytułu inwestorzy domagali się rekompensat od instytucji.
mw
Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1000 zł premii!
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS